چوب پلاست

تولید و عرضه کننده انواع چوب پلاست (پلی وود) با طرح ها و رنگ های مختلف

چوب پلاست (چوب پلاستیک) – پلی وود

چوب پلاست (Plastic wood) یا همان چوب پلاستیک که از فیبر چوب و ترمو پلاستیک ساخته می شود از جمله مصنوعاتی است که در صنعت دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود، که با نام های مختلفی شناخته می شود. از جمله کامپوزیت چوب پلاستیک یا (WOOD Plastic Composite) که به اختصار به آن WPC گفته می شود همچنین آن را با نام پلی وود (Polywood) نیز می شناسند که یکی از برندهای اسم و رسم دار در این حوزه به شمار می آید.
 
در حالت کلی میتوان این محصول را یک محصول دوستدار محیط زیست معرفی کرد زیرا ترکیبی از محصولات قابل بازیافت چوب و دور ریزهای چوب، پسماندهای به جا مانده از محصولات پلاستیکی و کشاورزی است. علاوه بر مواد اولیه، در طی فرآیند تولید نیز هیچ پسماندی برجای نمانده و تمامی مواد اولیه مصرف می شود. تنها موضوع نگران کننده در تولید پلی وود خروج آلاینده هایی همچون دی اکسید کربن است که این مشکل نیز با کمک فیلتر کردن گازهای خروجی قابل حل است.
 
چوبسان کار خود را با هدف ارائه محصولاتی متنوع و با کیفیت، با تکیه بر تخصص متخصصان و دانش مدیران خود آغاز نمود و در این راستا کار طراحی و ساخت محصولات چوب پلاست خود را شروع نمود که به منظور استفاده در فضای باز با بهترین کیفیت و بیشترین تنوع از قبیل انواع مختل دیوار پوش، نما پوش، کفپوش دور استخر با طرح ها و رنگ های متنوع، زیره و تایل می باشد.
 

چوب پلاست چیست؟

چوب پلاست یک مصالح ساختمانی ترکیبی است که از ترکیب چوب و مواد پلاستیکی به دست می‌آید. این ترکیب از خواص چوب، از جمله طبیعت گرم و زیبا، با خواص پلاستیکی نظیر مقاومت به آب و عدم نیاز به نگهداری مداوم ترکیب شده است. 
هرچند که چوب پلاست به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه و مقاوم به نظر می‌رسد، اما مهم است تا در انتخاب و استفاده از آن، راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های تولیدکننده را رعایت کنید. همچنین، نکاتی مانند نصب صحیح، مراقبت و نگهداری در طولانی مدت نیز اهمیت دارند.

چوب پلاستیک همان طور که پیش تر گفته شد یکی از مصنوعاتی است که در صنعت دکوراسیون و البته بیشتر در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. پلی وود ترکیب مخصوصی از چوب و پلاستیک می باشد که مطابق فرمول خاصی به وسیله دستگاه های پیشرفته و حرفه ای تولید می شوند. این محصول به واسطه داشتن قیمت مناسب، نصب سریع و آسان، مقاومت در برابر آب و دوام زیاد برای مقاصد مختلف و گسترده ای استفاده می شود از جمله انواع کفپوش، کفپوش دور استخر، نماپوش، محوطه، روف گاردن، آلاچیق، فلاور باکس، سقف کاذب و ... که به شرح مختصری از آن ها در زیر اشاره می نماییم.

نماپوش
مقاومت به عوامل جوی: چوب پلاست بیشتر مقاوم به عوامل جوی مانند باران، خورشید، برف و رطوبت است نسبت به چوب طبیعی. این ویژگی آن را برای نماپوش‌ها مناسب می‌کند.
نگهداری آسان: با توجه به ساختار پلاستیکی، نگهداری و تمیزکاری آن به راحتی امکان‌پذیر است و نیاز به رنگ‌آمیزی و نگهداری مداوم کمتری دارد.
طراحی زیبا: از آنجایی که چوب پلاست می‌تواند به شکل‌ها و طرح‌های مختلف مدل شود، از نظر ظاهری جذاب و زیبا به نماپوش یک ساختمان کمک می‌کند.

چوب پلاست دیواری

عایق حرارتی و صوتی: مصالح چوب پلاست ممکن است عایق حرارتی و صوتی خوبی داشته باشند که برای دیوارپوش مناسب است.
مقاومت به رطوبت: این محصولات عمدتاً مقاوم به رطوبت هستند، که آنها را مناسب برای استفاده در فضاهایی با شرایط رطوبتی بالا می‌کند.
زیبایی و گستردگی طرح‌ها: وجود چوب در ترکیب به طراحان امکان می‌دهد تا دیوارپوش‌هایی با طرح‌ها و طراحی‌های گوناگون ایجاد کنند.

چوب پلاست کف

مقاومت به فشار و ضربه: ترکیب چوب و پلاستیک باعث مقاومت به فشار و ضربه در کفپوش‌های چوب پلاست می‌شود، که آنها را برای استفاده در مناطق با تردد بالا مناسب می‌کند.
مقاومت به آب: کفپوش چوب پلاست مقاوم به نفوذ آب است و می‌تواند در محیط‌هایی با رطوبت نسبتاً بالا نصب شود.
نگهداری آسان: سطح این کفپوش‌ها معمولاً از جنس پلاستیک است که نگهداری و تمیزکاری آنها

ویژگیهای چوب پلاست

 در ادامه به چند مورد از ویژگی فوق العاده چوب پلاست اشاره خواهد شد که خیال شما را از بابت جایگزینی این محصول به جای بقیه مصالح راحت می کند.
1- به روزترین و زیباترین طرح ها (چوب پلاست به طبیعت چوب و قابلیت مدل‌سازی پلاستیکی ترکیب می‌کند و از نظر ظاهری جذاب و زیبا می‌باشد.)
2- مقاومت به آب: این ماده معمولاً به نفوذ آب مقاوم است، که آن را برای کاربردهایی که با رطوبت مواجه هستند، مثل کفپوش‌ها یا نماپوش‌ها، مناسب می‌کند.
3- مقاومت در برابر رطوبت ( آب گریز ) و حرارت
4- قابلیت پاک کردن لکه ها بدون تغییر وضعیت
5- مقاومت در برابرضربه و پوسیدگی، دوام بالا و وزن کم ( ترکیب چوب و پلاستیک باعث مقاومت به فشار و ضربه می‌شود. این ویژگی آن را برای استفاده در محیط‌های با تردد بالا یا فضاهای با احتمال آسیب‌های مکانیکی مناسب می‌کند.)
6- کمترین میزان تغییر حجم و طول در شرایط آب و هوای مختلف (مقاومت به عوامل جوی: چوب پلاست معمولاً مقاوم به عوامل جوی نظیر باران، خورشید، برف و رطوبت است. این ویژگی آن را مناسب برای استفاده در فضاهای بیرونی می‌کند.)
7- قابلیت ماشین کاری و فرم گیری
8- قابل شستشو با مواد پاک کننده مناسب (نگهداری آسان: به دلیل طبیعت پلاستیکی ترکیب، نگهداری و تمیزکاری چوب پلاست به راحتی امکان‌پذیر است.)
9- مقاومت در برابر خوردگی، سایش و ضد خش بودن
10- قابلیت تعویض سطوح
11- غیر قابل اشتعال
12- بازیافت پذیر بودن و سازگار با محیط زیست (در برخی موارد، چوب پلاست می‌تواند گزینه‌ای محیط‌زیستی‌تر نسبت به چوب طبیعی باشد، زیرا از چوب بازیافتی یا مواد پلاستیکی قابل بازیافت تهیه شود.)





 woodplast

اصول خرید چوب پلاست

• اطمینان از کیفیت مطلوب در خرید: به منظور خرید پلی وود معیار اصلی شما باید کیفیت محصولی که می خرید باشد تا در مقابل هزینه ای که پرداخت می کنید محصولی با کیفیت داشته باشید چرا که همیشه دوام و ماندگاری یک محصول با کیفیت ساخت آن رابطه مستقیمی دارد. ما در چوبسان برای شما عزیزان این شرایط را فراهم آورده ایم تا با کمک و راهنمایی مشاورانمان از ابعاد مختلف محصولی که می خرید آگاه شده و آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

• انتخاب طرح و رنگ: با توجه به این که انتخاب طرح و رنگ محصولی که خریداری می کنید امری کاملا شخصی و سلیقه ای می باشد، ولی اگر چنانچه در این مورد نیز دچار تردید شدید این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا ضمن برقراری تماس و گفتگو با مشاوران فروش ما بهترین و متناسب ترین رنگ و طرح را از میان رنگ ها و طرح های متنوع ارسالی انتخاب نمایید.

• نصب چوب پلاست: به منظور نصب چوب پلاست باید به دنبال یک نصاب حرفه ای و کار بلد باشید چرا که علاوه بر دقت و کیفیت در نصب پلی وود نصاب باید به این موضوع واقف باشد که با رعایت اصول نصب و دقت در نصب از هدر رفتن جلوگیری کرده، یا به اصطلاح پرتی را به کمترین میزان ممکن برساند.
 
   

مزایای خرید چوب پلاست از چوبسان

خرید مستقیم از کارخانه و خرید بدون واسطه

 این امری طبیعی است که با افزایش تعداد واسطه ها در هر زمینه ای قیمت محصولی که به دست مصرف کننده می رسد به شدت افزایش می یابد، حال یکی از راههای کاهش هزینه ها در هنگام خرید، مراجعه به کارخانه و یا کارگاه تولیدی محصول مورد نظر می باشد. بنابراین شما با مراجعه به چوبسان به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با کمترین قیمت ممکن خرید خود را انجام خواهید داد، همچنین از طرفی با مراجعه مستقیم به کارخانه چوبسان خواهید توانست از میان محصولات مختلف با بیشترین تنوع در طرح و رنگ محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 تضمین کیفیت چوب پلاست

 چوبسان از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و بهترین مواد اولیه موجود در بازار به منظور تولید چوبسان استفاده می کند که همین عامل موجب می شود که محصول تولید شده دارای کیفیت بالایی بوده و یک سر و گردن از موارد مشابه داخلی بالاتر باشد. 
 
مشاوره رایگان 
 در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص مقاومت، قیمت و سایر موارد چوب پلاست تولیدی چوبسان داشتید می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند تا شما بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید، مطمئن باشید که پاسخ تمام سوالات خود را خواهید گرفت و هیچگونه ابهامی در مورد محصولات چوبسان نخواهید داشت.
 

قیمت چوب پلاست

 در چوب پلاست نیز مانند هر متریال دیگری کیفیت مواد اولیه تأثیر کاملاً مستقیمی در قیمت‌ گذاری این محصول دارد. مهم‌ ترین نکته‌ ای که در بحث قیمت چوب پلاست باید به آن حتماً دقت کنید، این نکته است که چوب پلاست از دو بخش اصلی پودر چوب و پلیمر در کنار پایدار کننده های مختلف و تقویت‌ کننده‌ های جانبی تشکیل می‌ شود. اگر پودر چوب مصرفی ضایعات باشد و یا پلیمر مصرفی پلیمر نو نباشد و از ضایعات پی وی سی یا پلیمرهای مختلف استفاده شود؛ به‌ شدت طول عمر و کیفیت محصول افت می‌ کند. مجموعه چوبسان مفتخر است که از بهترین متریال مصرفی نو برای ساخت چوب پلاست استفاده می‌ نماید..
اگر از چوب پلاست با کیفیت استفاده نکنید طول عمر این متریال ممکن است حتی به ۵ سال هم نرسد. درحالی‌که انواع چوب پلاست های چوبسان از نظر کیفیت حداقل 17 سال عمر مفید خواهند داشت. پس بهتر است کیفیت را فدای قیمت نکنیم..

برای تشخیص چوب پلاست تولید شده از مواد با کیفیت یا ضایعات چند راهکار ساده وجود دارد:
-ساده‌ترین راهکار این است که پروژه‌های اجرا شده شرکتی که می‌ خواهیم از آن چوب پلاست تهیه کنیم را طی چند سال اخیر بررسی و مقایسه کنیم.
-روش دیگر استفاده از نمونه‌ های چوب پلاست و مقایسه آن با شرکت‌های دیگر در ظرف آب گرم است. شما می‌ توانید نمونه‌ های چوب پلاست چوبسان را از این شرکت دریافت نمایید، چند ساعت درون آب جوش قرار دهید و سپس آن‌ ها را در مجاورت فضای باز قرار دهید. ۲۴ تا ۴۸ساعت این کار را یکی دو بار تکرار کنید و همین کار را روی پروفیل‌ های شرکت دیگر انجام دهید. تفاوت کیفیت را خودتان به‌ وضوح مشاهده خواهید نمود.

 
برای بازدید و مشاوره از چه طریقی درخواست دهم؟
 
تنها کار از طرف شما تماس با ما می باشد کارشناسان ما برای بازدید و مشاوره شما را راهنمایی می کنند.
 
شماره های تماس : فروش مستقیم کارخانه: 77148435-021
 
واحد بازرگانی: 77148436-021
 
کارشناس فروش: 09120631037 و 09122019414
 
خط ویژه: 76264831-021

انواع کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست عرض 14.8 سانتی متر

کفپوش چوب پلاستیک

کفپوش طرح ترک

کفپوش

کفپوش چوب پلاست عرض 15.5

کفپوش چوب پلاست

کفپوش 40*40 سانت ترمو

کفپوش

کفپوش چوب پلاست عرض 14 سانتی متر

کفپوش طرح ترک

کفپوش طرح ترک

کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوبی (ترمو)

انواع پروفیل

پروفیل نما - 10 سانتیمتر

پروفیل نما - 10 سانتیمتر

پروفیل کفپوش

پروفیل کفپوش

پروفیل نیمکت

پروفیل نیمکت عرض 7 سانتی متر

پروفیل چوب پلاست

پروفیل نیمکت عرض 9 سانتی متر

پروفیل کفپوش سنگین اکسترا

پروفیل کفپوش سنگین اکسترا

پروفیل 15cm سبک

پروفیل 15cm سبک

پروفیل نیمکت

پروفیل نیمکت

پروفیل کفپوش

پروفیل کفپوش سنگین

کفپوش چوب پلاست

پروفیل 2.1 * 9.2 سانت

پروفیل 2.5 سانت

پروفیل 2.5 سانت در 7 سانت تو خالی

انواع کاور چوب پلاست

کاور چوب پلاست

کاور چوب پلاست عرض 5.5 سانتی متر

کاور چوب پلاست عرض 13 سانتی متر

کاور چوب پلاست عرض 13 سانتی متر

نماپوش

کاور چوب پلاست عرض 13 سانتی متر

نماپوش

نماپوش طرح ترک

نماپوش طرح ترک

نماپوش عرض 14 سانت

نماپوش عرض 14 سانت

نماپوش ایرانی ترمو

نماپوش ایرانی ترمو

نماپوش چوب پلاست

نماپوش چوب پلاست

تایل

تایل چمن دار

تایل چمن دار

تایل 30 * 30

تایل 30 * 30

تایل 30 سانت در 30 سانتیمتر چوبی

تایل 30 سانت در 30 سانتیمتر چوبی

تایل 30 در 30 فتوسل دار

تایل 30 در 30 فتوسل دار

تایل چوب پلاست

تایل چوب پلاست

سبد و زیره تایل

زیره تایل 15 در 30 سانتیمتر

زیره تایل 15 در 30 سانتیمتر

زیره تایل ۳۰×۱۵ سانت

زیره تایل ۳۰×۱۵ سانت

تایل 30 در 30 ترمو جنگلی

تایل 30 در 30 ترمو جنگلی

زیره تایل 30*30 سانت

زیره تایل 30*30 سانت

زیره تایل

سبد و زیره تایل

چوب پلاست چیست؟
چوب پلاست از ترکیبی از پودر چوب طبیعی ترجیحا از درختان جنگلی با پودر پلاستیک بصورت گرانول ترکیب شده و ماده ای بسیار مقاوم است که برابر عوامل جوی و محیطی بسیار سازگار است و عایق کارآمد در برابر سرما، گرما، و صدا میباشد.
قیمت چوب پلاست چقدر می باشد؟
آیا چوب پلاست ارزان قیمت با کیفیت می باشد؟